популярност за теб и твоя бизнес
маркетинг в социалните мрежи
Какво е маркетинг в социалните мрежи?

Основната и най-важна роля на маркетинга в социалните медии е да се свържете с вашата аудитория, да изградите или популяризирате марката си, да увеличите продажбите и да стимулирате трафика на уебсайта, като просто използвате съвременните социални медийни платформи.
Използваме различни инструменти, за да създадем стратегия за вашите дигитални платформи. Ние също така създаваме съдържанието, което се публикува редовно и го организираме, като използваме определен график. Нашият екип анализира пазара за прозрения на вашия личен профил и ви дава съвети как можете да планирате бизнес стъпките си. Също така можете да зададете бюджета си и ние ще създадем уникална реклама, която ще атакува пазара и ще привлече нови клиенти.
Основните социални медийни платформи са Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, LinkedIn, Pinterest, YouTube и Snapchat. Всеки един от тях има своя собствена цел и има различни начини за взаимодействие и ангажиране с публиката.
%
от потребителите научават за нови марки и бизнеси в социалните мрежи
%
от потребителите са съгласни, че социалните медии им позволяват да взаимодействат с марки и компании
%
от потребителите са склонни да пазаруват от магазин след добро впечатление от него в социалните мрежи
* Според изследания на Sproutsocial.
Какви са ползите?
Маркетингът в социалните медии е иновативен начин за достъп до анализ на пазара и реклама на едно място. Платформите ви позволяват да споделяте и представяте вашата визия или визия на вашата група пред обществеността, анализирайки поведението на потребителите и ви давайки повече прозрения, които можете просто да използвате, преди да зададете новия си проект.
Анализите ви предлагат голямо разнообразие от информация, която може да ви помогне предварително, преди следващата ви бизнес стъпка. Що се отнася до рентабилните онлайн реклами, социалните медийни платформи използват сложен алгоритъм, за да ви рекламират пред потребители, които се интересуват от същия сектор като вашия бизнес.

%
от компаниите използват данни от социалните медии, за да взимат бизнес решенията си
%
от търговците съобщават, че са използвали платена реклама във Facebook през 2021 г.
%
от населението използва социални мрежи, като средното дневно потребление е 2 часа и 29 минути
* Според изследания на Sproutsocial, HubSpot Blog, Global WebIndex.