популярност за теб и твоя бизнес
имейл маркетинг
Какво е имейл маркетинг?

Имейл маркетингът е форма на директен дигитален маркетинг, който чрез използване на имейли е насочен към действителни и нови клиенти, за да популяризира вашите продукти или услуги. Той повишава осведомеността, като изпраща автоматизирани имейли до вашите абонирани клиенти и ги държи информирани за вашите най-нови оферти, промоции или новини, свързани с вашата марка.
Използването на стратегия за създаване на персонализиран имейл за вашите последователи и използването на графици кога да се насочите наистина ще изгради силна връзка с тях. Съдържанието, което споделяте там, не винаги би било подходящо за всички, ето защо имейл маркетингът може да сегментира вашите имейли и да насочи аудиторията по демографски признак.
%
от търговците са забелязали увеличение на ангажираността с имейли в период от 12 месеца
%
от малките бизнеси използват имейл маркетинг, за да достигнат до клиенти
%
е средният процент за отваряне на приветстващ първи имейл
* Според изследания на Not Another State of Marketing, Campaign Monitor, Hive.co.
Какви са ползите?
С имейл маркетинга е лесно да споделяте – можете да насочите аудиторията си по демографски признак и да свържете и информирате хиляди хора само с едно кликване. Като следвате конкретна стратегия, можете да увеличите лоялността на клиентите и да донесете повече трафик към вашите страници.
С платформите за имейл маркетинг е лесно да се измери – можете лесно да прегледате прозренията и да създадете отчет, като анализирате действията на вашата аудитория, напр. колко хора са прочели имейла ви, колко хора са кликнали върху връзките в имейла ви и т.н. Това е полезно преди сегментиране и насочване за следващата ви кампания.

%
от маркетолозите споделят, че персонализираните имейли повишават ангажираността
%
от потребителите, които имат електронна поща я проверяват всеки ден, а някои от тях по 20 пъти на ден
%
от приходите се генерират благодарение на сегментирани и персонализирани имейли
* Според изследания на eConsultancy, OptinMonster, DMA.