съдържание за теб и твоя бизнес
копирайтинг
Какво е копирайтинг?

Маркетингът на съдържанието е стратегия, използвана за привличане и ангажиране на нови клиенти или задържане на настоящите чрез публикуване на статии в блогове, бюлетини, бели документи, публикации в социалните медии, имейли и т.н. Идеята е да накарате клиентите да ви задържат и да сте нащрек, когато идва да направи нова покупка.
Маркетингът на съдържанието е да поставите съдържанието, което най-добре представя вас и вашата марка, за да привлечете нови последователи, които биха се възхитили на вашия продукт или услуга. Показаната уникалност би ги накарала да оценят още повече. Този маркетинг е ангажиран директно с оптимизацията за търсачки и маркетинга в социалните медии.
%
от компаниите използват маркетинг на съдържанието, за да привлекат потенциални клиенти
%
от маркетолозите НЕ използват маркетинг на съдържанието
%
от потребителите обръщат внимание на правописа и граматиката в текстовете на уебсайтовете
* Според изследания на Semrush, HubSpot, Realbusiness.
Какви са ползите?
Има четири основни ключови причини и предимства за използването на маркетинг чрез съдържание. На първо място, имаме увеличение на продажбите от реални клиенти. Вие повишавате осведомеността и подобрявате връзката с тях, като им давате добро съдържание, за да ги накарате да се върнат към вашия бизнес или продукт. Освен това това ще увеличи трафика на вашия уебсайт или социални мрежи и ще ви донесе повече последователи.
С добър контент маркетинг търсачките напр. Google може лесно да разпознае вашето съдържание, което го прави по-видимо за нови клиенти, които често се интересуват от вашето съдържание. Нещо повече, доброто съдържание за вашите публични профили може лесно да подобри репутацията на вашата марка или продукт и да ви направи лидер на пазара.

%
от компаниите са постигнали успех, отделяйки от 10% до 70% за копирайтинг от общия си бюджет, определен за маркетинг
%
от потреблението на съдържанието е благодарение на органичното търсене
%
от компаниите наемат копирайтър, който да създаде стратегия на съдържанието им
* Според изследания на Semrush, Kuno Creative, Content Marketing Institute.